4 Temmuz 2014 Cuma

Ulubey MYO bünyesinde açılan Basın ve Yayıncılık Programı, 2014-2015 Eğitim ve Öğretim yılında genç gazeteci adaylarını bekliyor.

Ordu Üniversitesi Ulubey MYO, 2014-2015 Eğitim ve Öğretim yılında Gazetecilik ve Habercilik Bölümü bünyesinde açılan Basın ve Yayıncılık Programına öğrencilerini bekliyor. 30'u aşkın gazeteye ve 6 televizyon kanalına sahip olan Ordu ilinde, Basın ve Yayıncılık Programının gerek öğrencilerin öğrenim süresince gerekse de mezun olduktan sonra deneyim ve istihdam elde etme açısından önemi dikkat çekmektedir. Sahip olduğu deneyimli ve alanına hakim Öğretim Görevlileri ile Basın ve Yayıncılık Programı, hem bölgenin hem de Türkiye'nin ivme kazanan iletişim/medya sektörüne nitelikli ve deneyimli gazeteciler yetiştirmek üzere gençleri beklemektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder